fredag 27. juli 2007

Å være uten nett..

Herregud, større krise skal man leite lenge etter! Merker virkelig at man er totalt avhengig hvertfall.. 3 dager har vi vært uten nett nå, så i dag måtte jeg ringe husvertene.. De skulle ikke komme hjem før 11 august.. Trodde hjertet skulle hoppe ut av kroppen! Men heldigvis hadde naboen nøkkel, så jeg fikk gå inn å restarte modemet selv! For en lykke:) Har ikke vært noe scrapping heller disse dagene, er liksom avhengig av nett-tilgang for å få til noe.. Ikke skjønner jeg hvorfor egentlig.. Men jeg har laget min første template da, som jeg tenkte dere kunne få som freebie.. Må bare lære meg å laste opp først:p Og en ble til flere, så noe fornuftig har jeg hvertfall fått gjort:D I dag har søstra mi vært barnevakt, og jeg har vært på kafe.. Åh, så deilig det er med en liten frikveld altså! Synd tiden bare flyger avgårde.. Nå er det natt, og egentlig skulle jeg vært i seng.. Men siden jeg endelig har fått nett, så kan jeg jo ikke bare gå å legge meg uten å sitte litt her først:D Også må jeg vise dere min nyeste scrap også, Matildas første sykkel, ble veldig fornøyd med den:) God natt alle sammen;)



















Credit:
Background: ChristineB - Grid papers
Label: Birgit - Lots of labels
Alpha: LReid - Hoopdee-Alpha

"No internet"
My god, what's worse? I'm addicted.. Been without now 3 days, and I tell you, I almost cried when I called my landlord and he said they was coming home the 11 of august.. Thats waaay to long.. But our neighbour had a key, so I could restart the router:) I have made my first freebie, I you are going to get it as a freebie, just have to learn how to share it first:) Its a template, and when I had made my first, I just had to make some more:) My sister was babysitting my daughter today, I've been out, drinking coffee.. My god, feels good to have a night off.. To bad thats time flies! Should really be in bed now, but how can I? When I'm finally online againg:D Have to show you my latest scrap, Matildas first bike:D I love it:) TFL;) And good night to you all:)

1 kommentar:

.:. Christine .:. sa...

Fantastisk cut-out på denna, virkelig bra arbeid:) Og kjempeartig å se bakgrunnan mine "på trykk"=)