mandag 23. juli 2007

"Jeg skal aldri ha noen blogg"

Å se på meg nå.. Vel, alle har jo.. Så da må jeg også ha:D Vet ikke helt hva jeg skal skrive her dog, men det kommer seg nok.. Skal prøve så godt jeg kan å skrive både norsk og engelsk.. Man vet jo aldri hvem som vil dukke innom her:) Siden jeg ikke helt vet hva jeg skal skrive, så vil jeg vise dere mine siste scrap, fra ferien vår i sverige:)
Takk for at du stakk innom:)





















Credit:
Cherie Shields - RoadTrip




















Credit:
Background - Unknown
Alpha - LReid-WaxyAlpha




















Credit:
Template: CBrady - Template #5
Background - My own



















Credit:
Template: Sabdesbois - Polaroid Cluster
Background: ChristineB - Grid papers














Credit:
This is a lift, but I don't know who made it..
Frames- Monica Larsen: ever been framed
Sun and alpha - Ida: mediterranean summer
Flowers- LAW: A beautiful mess
The rest- Catrine: Going buggy


















Credit:
Template: Monica Larsen - multiples and cut ups
Background: Unknown
Journalingtag: Monica Larsen - Cool denim

"I'm never going to get a blog"
And look at me now.. Everybody has it, sooo off couse I have to have it:P Don't really know what to write just now, but I'm getting there:D I will try as good as I can to write in both norweigan and english, never knows whos gonna stop by:) First of all I can show you my latest scraps:) This is from our vacation, in sweden!
Thanks for looking:)

1 kommentar:

Unknown sa...

Halloen snuppa!
Råbra sie du har fått til her ;)

Klemz
-Malin-